Opis
Arabia Azur wczasy Egipt Hurghada Hurghada 2126 zł
Region
Hurghada
Opis
Przyjazny dla rodzin, czterogwiazdkowy Arabia Azur Beach Resort oferuje przestronne pokoje, pojemny basen i niebanalną kuchnię. Relaksujące wakacje nad pięknym morzem z prywatną plaża i pobliskim zapleczem do uprawiania sportów wodnych zachęcają do odwiedzin tego miejsca.
Lokalizacja
3km od centrum Hurghady, 3km od Dahar, 8km od lotniska w Hurghadzie. Hotel usytuowany na powierzchni: 125000m2.
Kategoria organizatora
4 *
Data otwarcia
2016 r.
Na terenie hotelu: restauracje (5), bary (6), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, basen odkryty. Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Internet
• Wi-Fi w lobby bezpłatne
• Wi-Fi w pokojach płatne
Plaża
100m od hotelu w zależności od budynku, prywatna, pomost, piaszczysta. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.
Pokoje
Zlokalizowane w 3 budynkach
• 2 aneksy (liczba pięter: 3)
• budynek główny (liczba pięter: 2, liczba wind: 1)
Typy pokoi
• pokoje standardowe dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras
Wyżywienie
• restauracje, restauracja a la carte, bary (6)
All Inclusive
(10:00-02:00)
• śniadanie (05:00-11:00), kolacja (18:30-22:00) serwowane w restauracji głównej
• późne śniadanie (11:00-12:00), podwieczorek (15:00-17:00) serwowane w East Barze
• obiad (12:30-15:00) serwowany w restauracji na plaży
• przekąski (12:30-15:00) serwowane w restauracji Marina Beach
• lody
• wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
• pakiety dla nowożeńców i urodzinowe (na życzenie)
Restauracje a la carte
• płatna. Wymagana rezerwacja.
• tajska
Z myślą o dzieciach
• brodzik
• miniklub dla dzieci w wieku 4-12
• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
• plac zabaw
• menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)
W cenie
• korty do tenisa ziemnego (2)
• rakiety i piłki do tenisa ziemnego
• tenis stołowy
• rzutki
• siatkówka plażowa
• squash
• bilard
• aerobik
• siłownia
• animacje
• dyskoteka
Płatne
• oświetlenie kortów
• lekcje tenisa
• kręgle
• sporty wodne na plaży
• centrum SPA
• masaż
• sauna
• jacuzzi
• salon piękności
Dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? – Nie
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? – Tak
• Czy w hotelu można kupić maseczki? – są bezpłatne
• Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? – Tak
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? – Tak
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? – Tak
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? – Tak
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? – Nie
• Jak będą serwowane posiłki? – Obsługa kelnerska
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? – Tak
• Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? – Nie
• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? – Nie
• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? – Liczba gości : 200
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? – Nie
• Czy na leżakach są materace? – Tak
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? – Indywidualnie pakowane
• Czy leżaki są dezynfekowane? – Tak, po każdym użyciu
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? – Tak, obsługa kelnerska
• Czy centrum SPA jest czynne? – Nie
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? – Nie
• Czy siłownia jest czynna? – Nie
• Czy mini klub jest czynny? – Nie
• Czy hotel prowadzi program animacyjny? – Nie
• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? – W przypadku podejrzenia zakażenia/ objawów, gość hotelu jest diagnozowany przez lekarza obecnego na miejscu
• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? – 1) Hotel musi poinformować Egipskie ministerstwo zdrowia w celu podjęcia natychmiastowych kroków oraz zapewnienia specjalnej opieki medycznej w razie potrzeby2) Posiada dobrze przygotowane miejsce tymczasowej kwarantanny oraz określone instrukcje i procedury postępowania
Aktualizacja opisu
07.07.2020 15:24
Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Niepełnosprawni
Wi-Fi
SPA
Disco
Siłownia
Tenis
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy
Sporty wodne
co robić na kwarantannie
, planos beach
, farragut
, hotel oasis atlantico belorizonte