Description
Malhun wczasy Turcja Dalaman – Fethiye Calis 1351 zł
Region
Fethiye
Lokalizacja
5km od centrum Fethiye, 60km od lotniska w Dalamanie-DLM. Hotel usytuowany na powierzchni: 8000m2.
Kategoria organizatora
3 *
Data otwarcia
1987 r. Odnowiony w 2019 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar, room service (płatny), pralnia (płatna), 2 baseny odkryte.
Rabaty i zniżki
1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis
Internet
• Wi-Fi w hotelu bezpłatne
Plaża
Przy hotelu, publiczna, piaszczysto-żwirowa, dojście do plaży promenadą. Płatne: parasole, leżaki.
Pokoje
Zlokalizowane są w 2 budynkach
• 1 budynek główny (liczba pięter: 3, liczba wind: 1)
• 1 aneks (liczba pięter: 3, liczba wind: 0)
Typy pokoi
• pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
• pokoje ekonomiczne dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
• pokoje rodzinne dla max. 4 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
Wyżywienie
• restauracja główna, restauracja a la carte/bar
śniadanie
• śniadanie (08:00-10:00) serwowane w restauracji głównej
• wybrane lokalne napoje bezalkoholowe do śniadania
śniadanie i obiadokolacja
• śniadanie (08:00-10:00), obiadokolacja (20:00-21:30) serwowane w restauracji głównej
• wybrane lokalne napoje bezalkoholowe do śniadania
Restauracje a la carte
• płatna. Wymagana rezerwacja.
– Malhun Bar
Międzynarodowa
W cenie
• tenis stołowy
• bilard
• siłownia
Płatne
• centrum SPA
• masaż
• sauna
• salon piękności
• łaźnia turecka
Dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? – NIE
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? – TAK
• Czy w hotelu można kupić maseczki? – BEZPŁATNE
• Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? – TAK
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? – NIE
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? – TAK
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? – TAK
• Jak często są sprzątane pokoje? – CODZIENNIE
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? – ŚNIADANIE, KOLACJA
• Jak będą serwowane posiłki? – OBSŁUGA KELNERSKA
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? – TAK
• Czy jest dostępna usługa Room Service? – W WYZNACZONYCH GODZINACH
• Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? – NIE
• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? – NIE
• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? – 25OS/ 100m2
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? – NIE
• Czy na leżakach są materace? – TAK
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? – NIE
• Czy leżaki są dezynfekowane? – PO KAŻDYM UŻYCIU
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? -OBSŁUGA KELNERSKA
• Czy centrum SPA jest czynne? – NIE
• Czy łaźnia turecka jest czynna? – TAK
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? – TAK
• Czy siłownia jest czynna? – NIE
• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? – GOŚĆ, KTÓRY WYKAZUJE OBJAWY ZOSTAJE ZABRANY DO SWOJEGO POKOJU. MIEJSCA GDZIE PRZEBYWAŁ ZOSTAJĄ ZDEZYNFEKOWANE. PERSONEL INFORMUJE O FAKCIE ODPOWIEDNIE SŁUŻBY. ZAPEWNIONA JEST KONTROLA LEKARZA. ZGODNIE ZE STANEM ZDROWIA PODEJRZANY KIEROWANY JEST DO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ
• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? – W PRZYPADKU ZAUWAŻENIA OBJAWÓW U GOŚCIA PERSONEL INFORMUJE O TYM KIEROWNIKA ZESPOŁU PANDEMICZNEGO, KTÓRY KOMUNIKUJE SIĘ Z LEKARZEM. POWIADAMIA SIĘ ODPOWIEDNIE SŁUŻBY ZDROWIA, A GOŚĆ ZOSTAJE ODIZOLOWANY
Aktualizacja opisu
16.07.2020 12:04
Usługi dostępne w hotelu
Wi-Fi
SPA
Siłownia
Serwis plażowy
Pokoje 4 osobowe
tui magic life sharm el sheikh
, wczasy dla dwojga
, hotel arkada hvar
, hotel occidental jandia playa
, madonna di campiglio opinie
, mercury costa brava
, hotel delphi beach
, włochy koronowirus
, aurora oriental bay
, white olive
, kokinonero