Opis
Salmakis Beach Resort wczasy Turcja Bodrum Gumbet 2026 zł
Region
Bodrum
Opis
Wyjątkowo czysta plaża odznaczona certyfikatem Błękitnej Flagi, malownicza okolica, piękne widoki na zatokę, port i lokalny zamek. Do tego wiele udogodnień i atrakcji dla najmłodszych, sportowe zajęcia i smaczna kuchnia – w sam raz na wakacje dla całej rodziny. Każdy znajdzie tutaj coś dla siebie.
Lokalizacja
1km od centrum Bodrum, 1km od Gumbet, 35km od lotniska w Bodrum Milas-BJV. Hotel usytuowany na powierzchni: 22000m2.
Kategoria organizatora
5 *
Data otwarcia
1996 r. Odnowiony w 2013 r.
Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (3), pralnia (płatna), sala konferencyjna, basen kryty, basen odkryty. Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Rabaty i zniżki
1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis
Internet
• Wi-Fi w hotelu bezpłatne
Plaża
Przy hotelu, prywatna, pomost, piaszczysto-żwirowa, 60m długości. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe.
Pokoje
Zlokalizowane są w 5 budynkach
• 1 budynek główny (liczba pięter: 4, liczba wind: 2)
• 4 aneksy (liczba pięter: 3, liczba wind: 2)
Typy pokoi
• pokoje standardowe Sea View dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon
• pokoje rodzinne dla max. 4 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon
• pokoje standardowe land view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna, WC)
Wyżywienie
• restauracja główna, restauracja a la carte, bary (3), cukiernia
Ultra All Inclusive
(24h)
• śniadanie (07:00-10:00), późne śniadanie (10:00-11:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:00-21:30) w restauracji głównej
• przekąski (12:30-17:00), podwieczorek (17:00-18:00) w wyznaczonym barze
• późny posiłek (23:45-00:30) w lobby
• lody
• napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe, wybrane alkohole importowane
• pakiety dla nowożeńców (na życzenie)
Restauracje a la carte
• 1 wizyta w trakcie pobytu gratis, wymagana rezerwacja.
– Poseidon
Śródziemnomorska
Z myślą o dzieciach
• brodzik
• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat
• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
• plac zabaw
• krzesełka dla dzieci w restauracji
• opiekunka dla dzieci (płatna)
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) – bezpłatne
W cenie
• kort do tenisa ziemnego
• rakiety i piłki do tenisa ziemnego
• tenis stołowy
• bilard
• aerobik
• siłownia
• animacje soft
• sauna
• jacuzzi
Płatne
• oświetlenie kortów
• lekcje tenisa
• rzutki
• squash
• centrum SPA
• masaż
• salon piękności
• łaźnia turecka
Dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? – NIE
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? – NIE
• Czy w hotelu można kupić maseczki? – BEZPŁATNE
• Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? – TAK
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? – NIE
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? – TAK
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? – TAK
• Jak często są sprzątane pokoje? – CODZIENNIE
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? – TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ
• Jak będą serwowane posiłki? – PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? – TAK
• Czy jest dostępna usługa Room Service? – NIE
• Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? – NIE
• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? – NIE
• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? – 80 GOŚCI NA 60m2
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? – TAK
• Czy na leżakach są materace? – NIE
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? – ROZPAKOWANE, BEZPŁATNE
• Czy leżaki są dezynfekowane? – TAK, PO KAŻDYM UŻYCIU
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? – TAK, OBSŁUGA KELNERSKA
• Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? – NIE
• Czy centrum SPA jest czynne? – TAK
• Czy łaźnia turecka jest czynna? – TAK
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? – TAK
• Czy siłownia jest czynna? – TAK
• Czy mini klub jest czynny? – NIE
• Czy hotel prowadzi program animacyjny? – TAK, W CIĄGU DNIA I WIECZOREM
• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? – HOTEL POINFORMUJE RECEPCJĘ HOTELU NIEZWŁOCZNIE PO PODEJRZENIU INFEKCJI. RECEPCJA POZWOLI GOŚCIOWI SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z PRZEDSTAWICIELEM DS. ŚRODOWISKA I OPIEKI SPOŁECZNEJ ORAZ Z PLACÓWKAMI OCHRONY ZDROWIA
• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? – J. W
Aktualizacja opisu
07.07.2020 10:53
Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Niepełnosprawni
Wi-Fi
SPA
Siłownia
Tenis
Mini Klub
All Inclusive 24H
Serwis plażowy
Sale konferencyjne
Pokoje 4 osobowe
xxxxx