Description
Queen Mary (ex Larissa Club) wczasy Turcja Kemer Camyuva 1544 zł
Region
Kemer
Opis
Hotel położony w popularnej miejscowości Kemer, gdzie spotyka się piękny błękit morza z soczystą zielenią gór Taurus. Goście docenią bliskość miejskich atrakcji spacerując do późnych godzin nocnych pośród sklepików, restauracyjek, barów i dyskotek. A spragnionych ciszy i spokoju zapraszamy na plażę i wakacyjną przechadzkę brzegiem morza pośród szumu fal lub błogi relaks na leżaku/przy basenie.
Lokalizacja
8km od centrum Kemer, 55km od lotniska w Antalyi-AYT. Hotel usytuowany na powierzchni: 10000m2.
Kategoria organizatora
4 *
Data otwarcia
1988 r. Odnowiony w 2016 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar, pralnia (płatna), basen odkryty, zjeżdżalnia wodna (działa w godzinach 10:00-12:00,14:00-17:00). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Rabaty i zniżki
1. dziecko do 7 lat pobyt w hotelu gratis
Internet
• Wi-Fi w lobby bezpłatne
• Wi-Fi w częściach wspólnych płatne
Plaża
50m od hotelu, prywatna, piaszczysto-żwirowa, 200m długości. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe (depozyt).
Pokoje
Zlokalizowane są w 11 budynkach (liczba pięter: 3, liczba wind: 0)
Typy pokoi
• pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
Wyżywienie
• restauracja główna, bar
All Inclusive
(10:00-22:00)
• śniadanie (07:30-10:00), obiad (12:00-14:00), przekąski (10:30-12:30), podwieczorek (17:00-17:30), kolacja (19:30-21:30) w restauracji głównej
• napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe
• pakiety dla nowożeńców (na życzenie)
Z myślą o dzieciach
• brodzik
• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat
• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
• plac zabaw
• krzesełka dla dzieci w restauracji
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) – bezpłatne
W cenie
• tenis stołowy
• rzutki
• siatkówka plażowa
• aerobik
• animacje soft
• sauna
Płatne
• bilard
• sporty wodne na plaży
• centrum SPA
• masaż
• łaźnia turecka
Dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? – NIE
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? – TAK
• Czy w hotelu można kupić maseczki? – BEZPŁATNIE
• Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? – TAK
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? – NIE
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? – TAK
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? – TAK
• Jak często są sprzątane pokoje? – CODZIENNIE
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? – TAK, NA ŚNIADANIE OBIAD I KOLACJĘ
• Jak będą serwowane posiłki? – PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? – TAK
• Czy jest dostępna usługa Room Service? – NIE
• Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? – NIE
• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? – NIE
• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? – NA 2m2 – MAX 1 GOŚĆ
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? – TAK
• Czy na leżakach są materace? – TAK
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? – TAK, ROZPAKOWANE
• Czy leżaki są dezynfekowane? -TAK, CODZIENNIE
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? – NIE
• Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? – TAK, 10.00-12.00 I 14.00-16.00
• Czy centrum SPA jest czynne? – TAK
• Czy łaźnia turecka jest czynna? – TAK
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? – TAK
• Czy siłownia jest czynna? – NIE
• Czy mini klub jest czynny? – TAK
• Czy hotel prowadzi program animacyjny? – TAK, W CIĄGU DNIA I WIECZOREM
• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? – Tak, hotel posiada specjalnie wydzielone pokoje. Gość z objawami będzie musiał udać się do takiego pokoju oraz zostanie zbadany przez lekarza
• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki?
• 1) Codzienny pomiar gorączki u gości
• 2) Jeśli gość będzie wykazywał objawy wskazujące na zakażenie, będzie musiał przenieść się do pokoju wyznaczonego na kwarantannę
• 3) Gość będzie przebadany niezwłocznie przez lekarza, który przekaże dalsze wskazówki
Aktualizacja opisu
04.08.2020 10:38
Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Niepełnosprawni
Wi-Fi
SPA
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy
Sporty wodne
Zjeżdżalnie
fayrouz
, wakacje bali 2020
, rodos pogoda kwiecień
, malezja wakacje
, albania mapa geograficzna
, koronawirus na cyprze
, egipt dla dzieci
, ateny grecja pogoda
, wyspa w polinezji
, tunezja monastyr
, mykonos last minute
, captains (argassi)
, mitsis hotel
, royal mirage agadir
, thalasea beach resort
, grecja kreta malia
, wakacje chorwacja dojazd własny
, sidari grecja
, wczasy seszele
, jaz grand resta marsa alam